Höstlov!

Och idag ställer vi om till vintertid, vilket betyder att man kunde ligga kvar en timme extra i sängen imorse! :D

I fredags hade vi i US fixat disco i stallet för de yngre barnen, riktigt lyckat och kul var det!

Igår, sov jag länge och klädde på mig strax innan syster och jag åkte ut till farmor och farfar där kusinen var på besök. Vi pratade också på Skype med vår faster och kusin Vendela :)

Nu sitter jag och väntar på att mamma och pappa ska komma hem, då blir det ett pass med övnigskörning för min och pappas del.

Kommentarer
Postat av: Therése

Japp,det var riktigt kul att få prata med dej och se dej (för en gångs skull). Det blir alldeles för sällan! Kramar till dej från faster

2010-11-02 @ 16:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0