Storm ute :(

Usch, vädret är hemskt! Det reganr och blåser som f*n. Och dåligt väder=dåligt humör, inte kul. RIP mitt paraply, eller nej förresten, den dåliga skiten kan lika gärna brinna i helvetet! Eller i en av skolans papperskorgar, där det befinner sig nu..

Okej, ehhm nu räcker det nog med svärord och ryck av olika slag ;)

Nu har jag varit duktig och renskrivit protokollet från gårdagens US-möte!

Efter skolan fick jag skjuts med min snälla syster till stan, där jag köpte mig ett par nya vinterskor. De är superfina och riktigt varma och sköna!! Underbart :)

I morgon har vi Miljö-dag i skolan, så vi slutar redan efter lunch! På eftermiddagen har jag utvecklingssamtal, efter det hade syster och jag tänkt baka lussekatter! :D

Och på lördag ska jag först ha lektion med Emmas knattar, sedan hem till Matilda och träffa henne, Emma och Olivia <3


Vi älskar att Gekås är så överpedagogiska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0