Sjuk :(

Hejhej :)
Har inte haft orken att blogga i helgen, lördagen gick åt till att jobba i stallet hela dagen, övningsköra HELA vägen hem *stolt* och sedan bara ta det lugnt då jag kände mig lite förkyld.

Igår vaknade jag och mådde skit, åt lite frukost, låg på soffan och kollade film, Dirty Dancing, så bra! Uppmätte febern till ca 38,5, gick upp och la mig på mitt rum när alla andra hade farsdag-middag på nedervåningen, tog en ipren för att orka gå ner på toa, haha! Sen orkade jag tom. kolla på några vänneravsnitt innan jag somnade.

Så idag blev det till att vara hemma från skolan, även om jag mår mycket bättre idag. Håller på att ladda Wild Child, så den ska jag se sen. Ska väl försöka hinna med lite skolarbete också...

Syster jobbar idag, så hon kommer hem sent, pappa jobbar till fem och mamma nåt sånt också, så jag får roa mig själv hela dagen ;)

Haha, tyck lite synd om mig nu då ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0