God natt!

Tänkte bara slänga in ett inlägg lite snabbt innan jag går och lägger mig. Träningen igår gick braaa :) Men mer om det i morgon, eller på söndag snarare. I morgon lär det vara fullt upp hela dagen. Först ska jag åka ut till stallet och ha Emmas knattelektioner, tre stycken. Det ska bli superkul!

Sedan på kvällen ska jag hem till Matilda, vi ska göra pizza och se film med Olivia och Emma, mys!

Söndag blir en pluggdag, behövs verkligen! Massor av prov och inlämningar nu fram till jul! Usch!

Idag hade vi kort dag i skolan, skönt. Idrotten var styrketräning, riktigt roligt faktiskt! Nu hela eftermiddagen och kvällen har jag suttit bänkad framför datorn, SVT Play har sänt live från Globen och Stockholm International Horse Show! Åh vad jag vill vara där och uppleva allt! Stämningen, alla duktiga ryttare, showerna...

Men nu måste jag sova, bussen går tidigt imorgon! God Natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0